NIEWIDZIALNI IMPOSTORZY ATAKUJĄ | Among us

17 lut 2021
53 709 wyświetleń

Widzieliście kiedyś niewidzialnych Impostorów? ;P
Zapraszam do oglądania ;)
#Amongus #Impostor #Bladii
---------------------------------------------------------------------------------------------
KOSZULKI ➤ bladii.shoplo.com/
Instagram ➤ instagram.com/kapitanbladii/
Fanpage ➤ facebook.com/Bladii309
Grupa FB ➤ facebook.com/groups/293129384428690/
Twitch ➤ www.twitch.tv/bladii309
Steam ➤ steamcommunity.com/id/Bladii309_PL/
AStats ➤ astats.astats.nl/astats/User_Info.php?SteamID64=76561197996710217
MOJE KANAŁY:
Paweł Diduszko ➤ plworld.info/post/ta0nUlIpIGmNzIYLQ3l5qw.html
Bladii #2 ➤ plworld.info/post/yClBXmz5OJB-Mogs-M8UgQ.html
Czarmander Studio ➤ plworld.info/post/WlXlfvsR5IS-5LdZbBEXKA.html
KANAŁY WSPÓLNE:
Chorsmeni ➤ plworld.info/post/7MnffWxnUjGSeTfW6n2iqg.html
✉ Kontakt Mail (Oferty i propozycje współpracy) ➤ kapitanbladii@gmail.com
Chcesz mi wysłać paczkę? JEST TO MOŻLIWE! ;)
Wszystkie informacje znajdziesz w tym filmiku ➤ plworld.info/show/f5Whgse0r3ezqbQ/wideo.html

ZOBACZ TEŻ:
➤ OffTopik: plworld.info/post/sYkz8U1PdoNdoK-blX_Hyw.html
➤ Kosmiczny Syf): plworld.info/post/ixtBbKCtdlVhqfRtE6EXLg.html
➤ Bladii & Krzysiu Jedzą Różne Rzeczy: plworld.info/post/iloAQ5XXbXhFr-gnPdJ98A.html
➤ TheKrzysiu: plworld.info/post/2v6FkStzBaE8RBeeza1Ymw.html
➤ Starszy Aspirant Tomasz Kupsztal: plworld.info/post/ZL5sE5Impt26QrjRWejkGg.html

Komentarze
  • Szczerze mówiąc to mi osobiście bardzo "kiepsko" się ogląda jak wszyscy znikają, aby krzyk i pusta mapa.

    Patryk PelecPatryk Pelec6 dni temu
  • Yu

    VHS_ VEXIVHS_ VEXI7 dni temu
  • tesknie za spoconymi gierkami w amonga

    nieistotnenieistotne7 dni temu
  • 9:15 Megalovania

    Karol StaśkoKarol Staśko8 dni temu
  • kiedy gmode

    olek kujawaolek kujawa8 dni temu
  • Bladi tak miedzy nami to ten among us jest do bani lepszy ten w garrys modzie i ogólnie mogłoby być więcej hide and seek i prophunt. Kto się zgadza daje łapkę żeby bladi szybciej zobaczył.

    BEATSoonX BEATSoonXBEATSoonX BEATSoonX8 dni temu
  • Bladii zagraj i zrób z barotraumy serie to fajna gierka a z polski nikt jej nie nagrywa z taką dobrą ekipą Lajkujcie jeśli się zgadzacie

    fire foxfire fox8 dni temu
  • SCP !!!!

    SzaL uuSzaL uu8 dni temu
  • To plaga żyje? Myślałem że bladi go z Krzysiem trzyma

    Oskar K.Oskar K.8 dni temu
  • Bladii nawet podczas wielkiej dramy z Plagą, gdy zabrał mu tożsamość i ubrania, razem z nim grał, ma zbyt dobre serce

    Zielone_Japko_BICZ! Aka_wcale_nie_kiedyśWIELKA_ANNAZielone_Japko_BICZ! Aka_wcale_nie_kiedyśWIELKA_ANNA8 dni temu
  • 1:58 asterix i obelix misja kleopatra

    aQa PLaQa PL8 dni temu
    • Ale że nikt inny tego nie ogarnął?

      Mariusz KonserwaMariusz Konserwa7 dni temu
  • Pov: gdy za dużo Phasmophobii przyjdzie do glowy

    RyderRyder8 dni temu
  • ale ze bladii wrzucil stary odcinek XD

    ThePro2333ThePro23338 dni temu
  • Nowa klasa among us Medium XD

    ŻebrixŻebrix8 dni temu
  • Pov: masz 2 fps

    ZiraeLZiraeL8 dni temu
  • Bladii vs predator

    smogyysmogyy8 dni temu
  • Z Archiwum B(ladiego), ale dla mnie to nie problem, będąc w pracy, nie mam czasu na lajwy, a jak nie było tego na kanale, to spoczko, pozdro od dziadersa Kotu.

    Twój Stary KotuTwój Stary Kotu8 dni temu
  • Najlepsze uczucie na świecie : kiedy odgłosy przechodzią z jednej na drugą stronę słuchawki

    bobex lovebobex love8 dni temu
    • bez kitu tez na to zwróciłem uwage

      Majaa_vxMajaa_vx8 dni temu
  • Co robisz cześć Bladii

    Przemek RuckiPrzemek Rucki8 dni temu
  • вас руские смотрят

    Бодрицкий ЕвгенийБодрицкий Евгений8 dni temu
  • Mam deja vu

    vanVoltvanVolt8 dni temu
  • Zacznij grać w CS Go

    Dawid WdowiakDawid Wdowiak8 dni temu
  • W końcu among bladi

    Królczyk kKrólczyk k8 dni temu
  • Kiesy powrót do czarmander studio krzysiu się niecierpliwi

    anime guyanime guy8 dni temu
    • @anime guy spierdalaj kocham czara Naura team x są fajni a ty pewnie ich hejtujesz

      PushtetPushtet2 dni temu
    • No co

      anime guyanime guy7 dni temu
    • co kurwa?

      PushtetPushtet8 dni temu
  • To jest chyba stary odcinek

    NieSzalejJurekNieSzalejJurek8 dni temu
  • Bladeuszu zrobisz 800 krzyśniów na 800 tysi subów

    anime guyanime guy8 dni temu
    • Dziękuje za likacza

      anime guyanime guy8 dni temu
  • fajny kot w tle

    Oktawian JaroszynskiOktawian Jaroszynski8 dni temu
  • Bladii!!!!! Kiedy sikłej krzyśnych wojen

    anime guyanime guy8 dni temu
    • Czemu już nie nagrywasz z maxplayerem

      Sylwia BieleszSylwia Bielesz8 dni temu
  • Bladi a wiesz że pojawiłeś się w filmie u angielskiego youtubera w najlepszych momentach

    X.sajmon xd.XX.sajmon xd.X8 dni temu
    • Daj linka

      Major TomekMajor Tomek8 dni temu
  • 10:22 tym czasem patmaz... xD

    Antonina PrimowiczAntonina Primowicz8 dni temu
  • 9:13 początek muzyki z undertale xdd Megalovania

    Antonina PrimowiczAntonina Primowicz8 dni temu
  • 8:43 ej zwróćcie uwagę na liczbę osób które mogę być w lobby ;--;

    Antonina PrimowiczAntonina Primowicz8 dni temu
  • among us ale jesteś niewidialny :D całkiem spoko klimat jest

    mexican dreammexican dream8 dni temu
  • wiedziałem że biały bo nie zagłosował

    KACPER DESZCZAKKACPER DESZCZAK8 dni temu
    • Ja wiedziałem że to biały bo w 2:09 widać było jak zabija bladii i reszta skupiła sie na zielonym a w tym czasie mignął biały po czym od razu był przycisk report

      Darkosmen YTDarkosmen YT8 dni temu
  • ale zajebiście zostawilem 1k lapke jej

    HubixonnHubixonn8 dni temu
  • Bladeuszu muszę ci coś powiedzieć chodzi mi o to żebyś zrobił 3 odcinki w 1 dzień. Oto twoje wyzwanie.Czy podołasz temu wyzwaniu?

    ksawi BINEKksawi BINEK8 dni temu
    • bladi ma lepsze wyzwanie... robić jeden film i wstawiać go 2-3 razy w odstępie czasowym 1-2 miesiące

      WojtekBezMojtekWojtekBezMojtek8 dni temu
  • yoloooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Borowik hehBorowik heh8 dni temu
  • czekaj co? PLAGA? tak! na to czekałem

    Renata OstrowskaRenata Ostrowska8 dni temu
  • Siemano. Robię daily na swoim kanale 2 filmy dziennie z gier mobilnych zostaw sub z dzwoneczkiem like

    Mariusz PrzybylskiMariusz Przybylski8 dni temu
    • XDDD promowanie się przez komentarze, najgorsze co może być

      GabrimGabrim8 dni temu
  • Ehhh... Był to zwykły dzień gdy... Impostorzy byli niewidzialni~ Piszę to pod każdym filmikiem z among us :>

    Antonina PrimowiczAntonina Primowicz8 dni temu
  • Siemanko bladi lubie cie oglondać 😁😁😁😁😁😁😁😁

    edgaredgar8 dni temu
  • Amongus

    Anna PrzewodowskaAnna Przewodowska8 dni temu
  • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    olaf HE Heolaf HE He8 dni temu
  • Poruszacie się jak SCP 173 „mrugacz/rzeźba/orzeszek”

    TardakanTardakan8 dni temu
    • Panowie i panie. Zapraszam do mnie serdecznie :) Nie jest to zwykły szit, a naprawdę starannie dobrany szit :) poszukujemy osób które mają chwilkę czasu i są chętne zobaczyć coś nowego, będziemy wdzięczni za każdą osobę która da nam szansę, oraz za każdą konstruktywną krytykę. Jednak 5 lat nagrywania z takimi wynikami trochę boli, zobaczymy czy coś zmieni się dzięki zareklamowaniu w komentarzach. Miłego dzionka!

      Po prostu!Po prostu!7 dni temu
    • Rzeźba

      TygrysekTygrysek8 dni temu
    • @Tardakan bardziej mi chodziło o nazwę która jest w dokumencie ale spoko xD

      KapizotaKapizota8 dni temu
    • @Kapizota albo orzeszek

      TardakanTardakan8 dni temu
    • Rzeźba *

      KapizotaKapizota8 dni temu
  • Ello

    kewcio 123kewcio 1238 dni temu
  • Patmaz słyszy głosy

    Joh_ltJoh_lt8 dni temu
  • Tak wygląda gra w 3fps

    pearskillpearskill8 dni temu
  • Ale slotki kotek bladi

    Wiktoria TruszkowskaWiktoria Truszkowska8 dni temu
  • Dlaczego nagrywacie coś co jest martwe

    Filip KlimeckiFilip Klimecki8 dni temu
  • ta kanapka byla swienta

    Danuta RomekDanuta Romek8 dni temu
  • /:)

    sylas krezelsylas krezel8 dni temu
  • 100 łapka moja

    PAPRYKARZPlPAPRYKARZPl8 dni temu
  • Nagrać nowy odcinek among us: 👎 Powiedzieć że się wraca do among us i wstawiać odcinki sprzed 2 miesięcy: 👍

    Endzio Dr TEndzio Dr T8 dni temu
    • Wiesz ja tam pamiętam nowy odcinek Gmoda który miał 3 lata to mnie już nic nie dziwi

      IzIElectrIzIElectr8 dni temu
  • Jest 3 facetów w kościele, jeden mówi: Moja żona podczas porodu czytała Jasia i Małgosie i teraz mamy 2 dzieci. Potem 2 facet mówi: A moja żona podczas porodu czytała królewnę Śnieżkę i 7 krasnoludków i teraz mamy 8 dzieci. Potem 3 wybiega z kościoła i mówi: Idę powstrzymać żonę bo czyta 101 dalmatyńczyków

    Grzegorz PłomińskiGrzegorz Płomiński8 dni temu
    • Lel

      Jakub jaskowskiJakub jaskowski8 dni temu
  • Wszystko spoko, tylko bladi jako jedyni nigdy nie robi tych tasków..

    wNmwNm9 dni temu
  • Z tego co widzę to wojna bladii vs plaga zakończona

    Kamil BoratyniecKamil Boratyniec9 dni temu
  • bladii nagraj fortnite

    BmabiczekBmabiczek9 dni temu
  • PLAGA!!! ~ Bladi

    Kubix GamingKubix Gaming9 dni temu
  • pozdrowisz mnie i sprawdz w tłumaczu moją nazwę ona po japonisku

    私はあなたのお母さんを犯した私はあなたのお母さんを犯した9 dni temu
    • Napisz pode mną komentarz to będę mógł twój Nick skopiować i wkleić do Google translator

      sylas krezelsylas krezel8 dni temu
  • elo elooooo

    Pingwin3529Pingwin35299 dni temu
  • Zawsze jak amoung us to znaczy że ten odcinek był 3 albo 2 miesiące temu

    Tomek ludwiczakTomek ludwiczak9 dni temu
  • PLAGA!!!!!!

    SebaSeba9 dni temu
  • zr0obisz kiedysz move or die?

    Adrian KobylskiAdrian Kobylski9 dni temu
    • ewentulamnie na kanale bladi gra w gry

      The ZiomeczekThe Ziomeczek8 dni temu
  • Gdzie reklama? :c

    MartYnka uwuMartYnka uwu9 dni temu
  • To był zwykły dzieeeeń kiedy duchy zabijały ludzi w among us.

    Withered_Bonnie YTWithered_Bonnie YT9 dni temu
  • Among sus (nie wyzywać że - eeeeeeee uga buga zile napisales hurr burr among us ise pise-

    Zamaskowany ytZamaskowany yt9 dni temu
  • Ale ze ja to ogladalam jakis miesiąc temu u innego strimera XD

    Oli WiaOli Wia9 dni temu
    • Xd

      rex 21rex 218 dni temu
  • Akurat kiedy przerwę mam na lekcji. Wyczucie czasu bladeuszu 😄

    Jakub MłynarskiJakub Młynarski9 dni temu
  • Amongus

    QuerkowaQuerkowa9 dni temu
  • Zostawiłem pierwszy łapkę w gure

    Łukasz CianciaraŁukasz Cianciara9 dni temu
  • Będzie dzisiaj odcinek z UNOOOOOOO?

    KUBEK ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻KUBEK ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻9 dni temu
    • ale nickxd

      MartYnka uwuMartYnka uwu9 dni temu
  • nagrasz project winter prosze pisze juz 5 raz

    Yolo KaktusYTYolo KaktusYT9 dni temu
  • że among us a nie garys mod hmmm?? wait what???

    paweł Uziębłopaweł Uziębło9 dni temu
  • Sjema

    Kuku UwUKuku UwU9 dni temu
  • super film

    Gendor YouTubeGendor YouTube9 dni temu
  • Pierwszy

    Julek ZajacJulek Zajac9 dni temu
  • Nie masz psychy przypiąć mi serduszka

    alanowskiialanowskii9 dni temu
    • @Kamuś scam

      SansSans9 dni temu
    • ---> Jeżeli su'bniesz ka'nał o nazwie : SzymixoK z dzwonkiem i na'piszesz ko'm goto'we to. dostaniesz mega dużo su'bików... ... -Już 1280 osób otrzymało nagrodę

      KamuśKamuś9 dni temu
  • Amongus góra 😀😀

    GoGiGoGi9 dni temu
  • siemkaaa'

    SnaksSnaks9 dni temu
  • Uczcie się dobrze wszyscy pozdro

    Jachu SkrzosekJachu Skrzosek9 dni temu
    • @Kamuś i jeszcze nie ma filmów to za co mam niby dać mu suba?

      Burger1337Burger13378 dni temu
    • @Kamuś wiesz że ten szymixok nie ma nawet 1k to jak 1000 osób niby otrzymał to?

      Burger1337Burger13379 dni temu
    • @Kamuś hwdSzymixok

      GROSSGLOCKNERGROSSGLOCKNER9 dni temu
    • ---> Jeżeli su'bniesz ka'nał o nazwie : SzymixoK z dzwonkiem i na'piszesz ko'm goto'we to. dostaniesz mega dużo su'bików... ... -Już 1280 osób otrzymało nagrodę

      KamuśKamuś9 dni temu
  • Siemaneczko bladii

    Gabriel KsiążekGabriel Książek9 dni temu
  • kozak

    RoxBeWayRoxBeWay9 dni temu
  • siema

    darth_qbdarth_qb9 dni temu
  • Pierwszy

    Kamil WróblewskiKamil Wróblewski9 dni temu
  • 🐸

    Majaxx 9Majaxx 99 dni temu
  • Pierwszy

    Mikołaj PoloczekMikołaj Poloczek9 dni temu
PLworld